Çukurambar Diş Kliniği

Ağız ve diş birbirine bağlıdır. Eğer diş sağlığınız kötü etkilenirse ağız sağlığınız da etkilenir. Dişteki bir çürük ağzınızda enfeksiyonlara neden olabilir. Veyahut ağızdaki bir yara diş etlerine vurabilir. Ağzınızda ve dişinizde oluşan herhangi bir hastalık vücut sağlığınızı da önemli ölçüde etkileyebilir. Çukurambar ağız ve diş sağlığı polikliniğimizi sadece ağızında ve dişinde hastalık olanlar ziyaret etmiyor, ayrıca estetik kaygısı olan insanlar da ziyaret ediyorlar.

Çoğu kişi uzun yıllar boyunca ağız ve diş sağlığına gereken önemi göstermiyor ve ne yazık ki ortaya bazı hastalıklar çıkıyor. Koruyucu diş hekimliği uygulamalarımız sayesinde bu hastalıkları ortaya çıkmadan önce tespit edebiliyor ve gerekli önlemleri alıyoruz. Koruyucu diş hekimliği uygulamaları en çok çocukluk ve gençlik dönemlerinde oldukça önemlidir.

Koruyucu Uygulamalarda Kullanılan Tedavi Yöntemleri

Yüzeysel flor ve fissür örtücü işlemleridir. Flor uygulamasını anlatmak için ilk önce florun ne işe yaradığını anlatmak gerek. Flor, dişlerin çürümesini önlediği gibi dişlerin yapısını da güçlendiren bir elementtir.Dişlerin yüzeyine flor sürülür ve diş minesi kuvvetlendirilir. Böylelikle de diş asit atıklarına karşı korunur ve diş çürüklerinin oluşması önlenir. Dişine ilk defa flor sürülmüş kişiler çürüğe karşı daha dirençsizdir çünkü diş minesi tam olarak olgunlaşmamıştır. Bu uygulama sadece hekimler tarafından 6 ayda bir uygulanmaktadır.

Fissür Örtücü Ne İşe Yarar?

Dişlerin çiğneyici yüzeylerindeki çürümeye yatkın olukları kapatıp, bakterilerin bu kısma ulaşmasına izin vermeyip çürüğü önleyen akışkan bir olgudur. Aynı flor uygulamasında olduğu gibi 6 ayda bir sadece hekimler tarafından uygulanır.

Ankara Ağız ve diş tedavileri vakaya göre değişebilmektedir. Bugün her hastalığa karşı bir sürü tedavi yöntemi bulunmaktadır. Çukurambar ağız ve diş sağlığı merkezimizde her türlü ağız içi hastalıklara bakılabilmektedir.

Önemli Ağız ve Diş Tedavileri

Proztetik Diş Tedavisi: Bozulan, eksilen, işlevsel bozukluk,estetik kaygı ve rahatlığı yeniden kazandırmak amacıyla dişlerin eksilen kısımları uygun maddelerle doldurulur. Sabit ve hareketli olmak üzere iki tür protez vardır.

Kanal Tedavisi (ENDODONTİ): Çeşitli nedenlerle iltihaplanan veyahut mikroorganizmaların yerleşmesiyle enfekte olmuş pulpa dokusunun çıkartılıp kanal boşluğun temizlenmesi,şekillendirilmesi ve dolgu maddeleriyle doldurulmasıdır.

Ankara Çankaya’da yer alan Çukurambar Luna Dental Diş Kliniği‘imizde yer alan Çukurambar ağız ve diş sağlığı polikliniğimizde yukarda saydığımız tedavi yöntemleriyle tedavi olabilirsiniz. Ayrıca diş hekimlerimizden randevu almak için sitemizi de ziyaret edebilirsiniz.