Çukurambar implant

Eksik dişler her zaman insanların gülmesini engellemiştir ama implant tedavisi sayesinde bu engel ortadan kalkıyor. Eksik dişler sadece estetik açıdan bir sorun teşkil etmez ayrıca sağlık açısından da büyük sorunlara neden olabilir. Eskiden köprü ve protez gibi zorlu yöntemlerle eksik dişler tedavi edilirdi ancak teknolojinin gelişmesiyle Çukurambar implant merkezimizde implant tedavisini hastalarımıza acısız ve rahat bir şekilde uygulayabiliyoruz. Böylelikle de hastalarımızın dişçilerden korkma gibi huyu ortadan kalkıyor. Peki bu implant tedavisi nasıl uygulanıyor?  İmplant dediğimiz şey çene kemiğinin içine yerleştirilen titanyumdan yapılmış vidalardır. Bu vidaların üzerine diş protozi yerleştirilir. Bu tedavinin avantajlarından biri de komşu dişlerin kesilmemesidir. İmplant diş kökü görevi gördüğünden hasta doğal bir dişe sahipmiş gibi rahatlıkla yemeğini yiyebilir, konuşabilir ve gülebilir.

Implant Tedavisi İçin Yaş Sınırı Var mı?

İmplant tedavisi için hasta 18 yaşının üzerinde olması gerekmektedir. Bu yaştan sonra uygulanmasının nedeni ise hastaların çene ve yüz  gelişimini tamamlamış olmasıdır.

Implant Tedavisi Nasıl Olur?

Tedaviye başlamadan önce çene yapısının implant için uygun olup olmadığına röntgenler aracılığıyla bakılır. Hasta eğer implant için uygunsa hastaya hafif bir sedasyon verilerek işleme başlanılır. Dental implantların yerleştirilmesi için iki seçenek vardır: tek aşamalı işlemde implant yerleştirildikten sonra geçici bir başlık takılır.İki aşamalı işlemde ise dental implant takıldıktan sonra üzeri diş eti ile kapatılıp iyileşmeye bırakılır ve protez başlıklar daha sonra takılır. Her iki durumda da geçici bir köprü yerleştirilir. Alt çene için 3 ay, üst çene içinse 6 ay gibi bir iyileşme süreci beklenir. Hastada dental implant olsa bile rahatlıkla gülebilir ve yemek yiyebilir.

Yeni zirkonyum implantlar sayesinde titanyumdan yapılmış implantların direnci arttırılır. Ayrıca Zirkonyum sadece dayanıklılığı sayesinde tercih edilmez ayrıca estetik açıdan da tercih edilir çünkü doğal dişe yakın beyazlıktadır ve ışığı yansıtır. Aşınma yapmaz ve ağızda metal tadı bırakmaz.Ayrıca zamanla da renk değişikliği oluşmaz.

Ankara Çankaya’da yer alan Çukurambar Luna Dental Diş Kliniği’mizde yer alan Çukurambar implant merkezimizde siz de implant tedavisi yaptırabilirsiniz.Ayrıca diş hekimlerimizden randevu almak için de sitemizi ziyaret edebilirsiniz.