Çukurambar ortodonti

Bazı hastaların dişlerinde doğumsal nedenden veya birbirinden farklı dış etkenlerden dolayı yamukluk,çarpıklık veya şekil bozukluğu meydana gelebilir. Çukurambar ortodonti merkezimizde böyle durumları ortodonist hekimlerimiz sayesinde tedavi edebiliyoruz. Ortonist hekimlerimiz sadece dişlerde olan kötü durumları tedavi etmiyor ayrıca çene bölgesinde doğumdan sonra oluşan şekil veya kapanış bozukluklarını ve çene kırıklıklarını da düzeltiyor. Hastalarımızın bu sorunlarını şeffaf plaklarla,hareketli, sabit ve vidalı ortodontik araçlarla rahatlıkla ve kolaylıkla tedavi edebiliyoruz. Ortodontik tedavinin amacı sadece ağız içerisindeki bozuklukları düzeltmek değildir estetik kaygıları da en aza indirmek için bu tedavi yöntemi tercih edilmektedir.

Ortodonti Tedavisi İçin Yaş Sınırı Var mı?

Çoğu hastalarımız ortodonti tedavisi için belli bir yaşa kadar beklemeyi tercih ediyor lakin bu oldukça yanlış tercihtir çünkü ortodonti tedavisinde birkaç istisna vaka dışında yaş kısıtlaması yoktur bilakis bir ortodontik hastalık ne kadar erken tedavi edilirse hasta açısından da o kadar sağlıklı ve ekonomik olur. Yaşa göre değişen tek şey tedavi süresidir. Hekimlerimizce incelenen ortodontik vakaya göre bir süre verilir. Bazı ortodontik vakalar için hastanın 18 yaşının doldurması beklenir. Beklenmesinin nedeni ise kemik gelişiminin tamamlanmasıdır.

Ortodonti Tedavi Süresi

Tedavi süresi vakadan vakaya, tedavi planına göre değişmektedir ancak ortalam tedavi süresi 1,5 yıldır. Bazı vakalar 2,5 yılda da bitebilir 1 yılda da. Eğer hastalar hekimlerimizin tavsiyelerine harfiyen uyar ve onların tedavi planlarına aksatmadan ayak uydurabilirse en kısa sürede ortodontik sorunlarını ortadan kaldırabiliriz.

Ortodonti Tedavisi Zor Bir Süreç mi?

Dişçi korkusu olanlar için şunu söylemek istiyoruz ki ortodontik tedavi diğer diş tedavilerinden daha hafif ve acısızdır. Uygulama ve ara seanslarda kullandığımız gelişmiş teknoloji sayesinde hasta tedavi sürecini en acısız şekilde atlatır. Tedaviden sonraki 1 haftalık süreçte ağız içinde yaralar oluşabilir ancak bu yaralar alışma sürecinin göstergesidir. Ortodontik tedavi sayesinde düzeltilmiş ağız içi sorunlar tekrar ortaya çıkayabilir. Bu yüzden pekiştirme tedavileriyle ağız içi sorunların ortaya çıkmasını geçiştirebiliyoruz. Bu pekiştirme tedavileri de hastaya bağlı olarak ayda ya da 5 yılda bir defa olabiliyor

Ankara Çankaya’da yer alan Çukurambar Luna Dental Diş Kliniği’mizde yer alan Çukurambar ortodonti merkezimizde tedavinizi yaptırabilirsiniz.Ayrıca diş hekimlerimizden randevu almak için de sitemizi ziyaret edebilirsiniz.